16 października 2017

OSTATNI LETNI LOOK W TYM ROKU


Dzień dobry <3! Tak słonecznych poniedziałków życzę nam jak najwięcej. Aczkolwiek dla mnie jest troszkę gorzej niż codziennie, jednak gorąco i duszność dają we ze znaki. Dziś look, o którym całkowicie zapomniałam. Zrobiliśmy te zdjęcia jeszcze w lipcu. Patrząc się na zdjęcia tęsknie za pierścionkami na palcach i całą resztą, ostatnie tygodnie są zdecydowanie najtrudniejsze a końcówka ? Lepiej wolę nie myśleć na ten temat. Jednak wiem, że lepszej nagrody nie mogłam sobie wymarzyć.

Szara narzuta z różowym podszyciem plus ulubione szorty tego lata. Cały zestaw jest typowo codzienny i bardzo wygodny dla ciężarnych kobiet. Na końcu znajdziecie zdjęcia w szarym kardiganie, dajcie znać czy się podoba. Ps. już jutro na blogu pojawi się wielka wyprzedaż, będą ramoneski, botki z kokardami, narzutki i wiele innych <3.

narzuta - TUTAJ
narzuta - TUTAJ
bluzka - Sinsay
szorty - Biedronka
zegarek - Michael Kors
sandałki - Renee

Na koniec wyżej wspomniany kardigan, kupicie go TUTAJ

11 komentarzy

  1. Cała stylizacja jest fajna, ale najbardziej moją uwagę przykuł zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja,ale zegarek mi się spodobał *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh zatęskniłam za latem :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie kochana wyglądasz! <3
    Rewelacyjna narzutka, kliknęłam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wygladasz, cudowny brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :) Piękny kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo uroczy sweterek/bluza, ta różowa falbanka jest cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham takie jasne kolorki
    pięknie wyglądasz, pasuje Ci brzusio

    OdpowiedzUsuń
  9. Już tęsknię za szortami ale z drugiej strony uwielbiam też kardigany :) klik 19,81 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci slicznie w ciąży ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP