15 października 2017

CODZIENNY LOOK - TOREBKA GUESS JEANS


Witajcie <3! Dziś w końcu mamy piękną, złotą i przede wszystkim słoneczną jesień. Znając życie długo to nie potrwa, ale jest pięknie i mega ciepło. Dziś codzienny look, który często mi towarzyszy a mianowicie czarne spodnie w tym przypadku leggisy plus dłuższa bluzka lub sweterek i buty sportowe. O innych butach mogę pomarzyć, a nie chce brać rozmiar większych i na wiosnę ich sprzedawać. W sportowych jest wygodnie i pasują niemalże do wszystkiego.  Dziś postawiłam na beżowe New Balance model 996.
Torebka to ostatnia nowość, o której pisałam kilka wpisów wcześniej. Nawiasem mówiąc żałuję, że nie kupiłam torebki Wittchen, które to ostatnio trafiły do Lidla, jednak nie mam siły i nerwów, aby przepychać się między innymi kobietami. Następnym razem jak tylko wejdą do sklepów idę na bitwę :D. Marzy mi się klasyczna czarna. Oby następna gazetka z nimi wyszła już na wiosnę. A teraz uciekam, bo mam jeszcze sporo rzeczy do zrobienia, miłego dnia kochane <3.

kurtka - TUTAJ
kurtka - TUTAJ
sweterek- Biedronka
legginsy - H&M Mama
buty - New Balance
torebka - Guess

12 komentarzy

  1. Jak się dziecko urodzi zostajesz z rodzicami ? Pieknie wygladasz ciąża Ci służy, pozdrawiam kochana 😍 ps. Oby więcej takich wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygladasz ;)planujesz wyprzedaż szafy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie kochana wyglądasz! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy maluszek przychodzi na świat? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wyglądasz pięknie! :) Torebki z Witchen piękne ale strasznie drogie chyba jeszcze nie dojrzałam na taki wydatek w postaci torebki hah :) Z dwojga złego wolałabym zainwestować te pieniądze w coś innego :p

    Buziaki :*
    Dziękuję za komentarz! <3

    wwww.mamabezetatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz opuchniętą buzię :o

    OdpowiedzUsuń

TOP