13 października 2017

MÓJ ULUBIONY KOMPLET DLA NOWORODKA - HIT ❤


Hej kochane <3! Dziś przedstawiam Wam przepiękny i chyba mój ulubiony komplet dla synka. Cudny wzór i ten kocyk, który jest grubiutki i jak dla mnie świetnie posłuży jako kołderka. Jestem oczarowana. Jak dla mnie ideał <3. Zamówiony na stronie babees.pl . Firma posiada, również konto na Facebook'u pod tą samą nazwą - Babees klik .  Zobaczcie jak kocyk i poduszka wyglądają z bliska, oraz zapraszam do dalszej treści <3.


* KOC - piękny wzór niedźwiadków w stylu geometrycznym wygląda fenomenalnie i nowocześnie. Od środka mięciutki minky w miętowym kolorze, odcień pastelowy. Co daje super efekt końcowy. Wybrałam rozmiar 100x75 cm. Na pewno zabiorę ten kocyk na wyjście ze szpitala Oliverka, do przykrycia na fotelik. Coraz bliżej spotkania a ja już doczekać się nie mogę. Firma babees oferuje bardzo dużo różnych tkanin na kocyki minky czy kocyki muślinowe. Dodatkowo na stronie sklepu znajdziemy : zestawy  kocyków w różnych rozmiarach od 50x75 cm po kocyki dla maluszka, przedszkolaka a kończąc na maxi 110x150 cm, pościel muślinową, zestawy do wózka i nosidełka - mufki i kocyki, a także otulacze w pięknych wzorach. Oczywiście sami możecie skomponować komplet, jeśli nie znaleźliście na stronie swojego idealnego.


* PODUSZKA - o wymiarach 35x30 cm. Cały komplet możecie zakupić w cenie 99 zł. Materiały, z których wykonany jest zestaw posiadają certyfikaty, dodatkowo wypełnienie to antyalergiczna włóknina silikonowa. Produkty wykonywane są oczywiście w Polsce a czas oczekiwania to jedynie 2-3 dni, tyle czasu zajmuje firmie uszycie naszego wymarzonego kompletu. Rewelacja, prawda? 


Moja opinia o sklepie Babees.pl ?
W stali o 1 do 10? Daje im 11-stkę <3! Jestem zachwycona jakością jak i ogromnym wyborem nie tylko kocyków w różnych tkaninach i wymiarach, ale zestawów do wózka czy nosidełka. Wszystko wykonane z najwyższą dbałością i starannością. Super informacją jest fakt, że darmowa wysyłka jest o 0 zł. Bardzo spodobała mi się opcja wyboru różnych tkanin na kocyki i nie tylko. Nie tylko minky, ale też coraz popularniejszy materiał muślinowy. Na pewno każdy znajdziecie coś dla siebie. Szczerze polecam.


Kilka propozycji ze sklepu babees.pl

* Dla zainteresowanych oprócz strony internerowej sklep działa stacjonarnie we Wrocławiu, dokładny adres:

ul. Krzycka 83/1d
53-019 Wrocław

Godziny otwarcia:
pod.-pt.: 10.00 - 17.00
sob.: 10.00 - 14.00

13 komentarzy

  1. Szkoda że nie mam małego bobasa ❤️ale fajne na prezent🤘

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny komplecik! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe może kiedyś i ja się doczekam takich rzeczy ,piękności

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego jak dodawałaś poprzednie posty z łóżeczkiem dzieciątka z jednej strony była różowa ściana ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie została jeszcze pomalowana ;)

      Usuń
    2. A myślałam ze to w twojej siostry pokoju ;)

      Usuń
    3. A widzisz, wymianę pokoi robimy za chwile. ;)

      Usuń
  5. Jaki cudowny <3 :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP