3 października 2017

KOMPLET VELVET - KOCYK & PODUSZKI


Witajcie kochane <3. Dziś przyszedł czas na przepiękny, miętowy komplet, w skład którego wchodzi płaska poduszka, poduszka motylek oraz kocyk. Cały komplet wykonany jest z velvetu oraz bawełny. Zamówiony u przesympatycznej Pani Kasi na Facebook'u pod nazwą firmy milutki.pl, dodatkowo Pani Kasia prowadzi jeszcze jedne konto na Facebook'u z samymi tkaninami pod nazwą Dress-Code. Można wyczarować dowolne cudeńka, które zostaną specjalnie pod nas uszyte. A teraz zapraszam Was do dalszej "lektury" oraz sporej ilości zdjęć.


* Poduszka motylek, mamy już kilka płaskich, jednak chciałam tym razem zamówić słynną już w kształcie motylka. Ponoć jest lepsza dla niemowlaka, będziemy z pewnością testować. Co do jakości jestem bardzo zadowolona, ponieważ wszystko jest pięknie, dokładnie i solidnie wykonane. Wybrałam miętowy velvet plus tkaninę "I love forest", która od razu wpadła mi w oko. Velvet jest mięciutki i bardzo przyjemny w dotyku a co najważniejsze delikatny dla niemowlaka. 


* Kocyk, będzie super do łóżeczka czy też wózka. Jest dość cienki, dlatego na pewno przyda się dopiero wiosną do wózka na spacery czy też teraz do łóżeczka i nie tylko. Jedna strona wykonana jest z tkaniny w piękne, leśne zwierzątka a druga to miętowy velvet. Jakość nadruku tkaniny bez zastrzeżeń, wszystko dokładnie i precyzyjnie wykonane. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam.


* Miętowy velvet, o którym wspomniałam wcześniej jest nietuzinkowy i mięciutki. Piękny, pastelowy odcień. Na stronie milutki.pl oraz Dress-Code na Facebook'u znajdziecie inne kolorki zarówno dla chłopczyk jak i dziewczynki.


* Płaska poduszka, wykonana z velvetu plus słodkie uszka z tkaniny. Wygląda uroczo, dodatkowo jest bardzo delikatna i miękka w dotyku.Ten kształt dodaje jej uniwersalności i przyciąga bez wątpienia uwagę.

Moja opinia o sklepie milutki.pl ?
Jestem bardzo zadowolona z jakości wykonania kompletu dla Oliverka. Wszystko uszyte z najwyższą starannością, bardzo przyjemne w dotyku. Dodatkowo jest ogrom różnych wzorów do wybrania czy to tkanin, czy velvetu czy minky. Można stworzyć na prawdę perełki. Wysyłka i kontakt bardzo dobry jak i szybki. Polecam <3.

11 komentarzy

TOP