6 października 2017

ZESTAW DLA NIEMOWLAKA - PODUSZKA MOTYLEK & KOCYK WYTŁACZANE SERCA + NIESPODZIANKA


Dzień dobry kochane <3. Dziś chcę Wam przedstawić zestaw dla niemowlaka. Oczywiście nie tylko dla maluszka, ponieważ rozmiar wybieracie sami, dowolny. Taki komplet sprawdzi, się również u starszaków jak i przedszkolaków. Nasz zestaw wybrałam w piękny indiański wzór, który od razu wpadł mi w oko. Postanowiłam zamówić większy rozmiar kocyka już z myślą o późniejszym czasie. Zamówiony na stronie Kid & Home Handmade na Facebook'u.
Dodatkowo Pani szyje czapeczki, kominy dla dzieci, a także cuda na różne okoliczności takie jak Chrzest, Święta Bożego Narodzenia,  Wielkanocne czy zbliżający się Halloween oraz wiele nietuzinkowych rzeczy wykonanych szydełkiem. A teraz zapraszam Was do dalszej części wpisu.

Ps. dodatkowo mam dla Was niespodziankę. Przy składaniu zamówienia wystarczy, że napiszecie wiadomość prywatną do firmy i podacie hasło: mystylerooksanna a Wasze zamówienie zostanie obniżone o - 5 %.


KOC, zdecydowałam się na większy rozmiar jak pisałam wyżej, ponieważ chcę, aby posłużył nam na dłuższy czas. Wymiary koca to 75x100 cm. Z jednej strony przepiękna tkanina w misie i liski a z drugiej uroczy, miętowy minky z wytłaczanymi serduszkami co dodatkowo zdobi cały kocyk. Na stronie sklepu Kid & Home Handmade ( strona na Facebooku'u) znajdziecie mnóstwo przepięknych tkanin i minky zarówna dla chłopczyka jak i dziewczynki. 


PODUSZKA MOTYLEK, przyznam szczerze, że bardzo spodobały mi się tego typu poduszki. Mam nadzieję, że Olivier je zaakceptuje. Wydają się być praktyczne przy czym wyglądają na prawdę uroczo. Posłużą nam w łóżeczku, wózku i codziennym użytkowaniu. Podusia wykonana z najwyższą dbałością, na żywo wygląda jeszcze ładniej, polecam <3!


Moja opinia o sklepie Kid & Home Handmade ?
Kolejna firma, o której nie mogę powiedzieć złego słowa. Dlaczego ? Świetny kontakt a co ważne bardzo szybka odpowiedź. Czas realizacji jak i jakość wykonania świetna. Tę firmę charakteryzuje przede wszystkim różnorodność. Oprócz kocyków i poduszek możemy kupić czapeczki, kominy dla dzieci jak i szydełkowe cuda w postaci dyni, sówek, duchów, choinek i wiele innych rzeczy na święta i nie tylko. Serdecznie polecam i jestem przekonana, że nie pożałujecie zakupów.


Przy składaniu zamówienia wystarczy, że napiszecie wiadomość prywatną do firmy i podacie hasło: mystylerooksanna a Wasze zamówienie zostanie obniżone o - 5 %.


8 komentarzy

  1. piękny! kupiłaś już wózek widziałam na instastory;) jak to wyglada jeseli chodzi o cene kupujesz również fotelik tam ? sklep warty odwiedzenia . Pozdrawiam i szczęśliwego rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy przetestować i zobaczyć go na żywo 😍 Jest jeszcze piękniejszy, niż na zdjęciach i chodzi bardzo lekko i jest mega zwrotny 👌🏼 Kupujemy pod koniec miesiąca, cena tego wózka 2w1 to 2500 zł a fotelik kupujemy osobno z firmy Maxi Cosi ☺️ Zamówiony u nich, ale na stronie bo już widzieliśmy na żywo i nie ma sens jechać po niego do sklepu. Sklep fajny sporo firm, nie jest jakiś mega wielki, ale maja to co chciałam zobaczyć. Pozdrawiam 😘

      Usuń
  2. Rewelacyjny komplet, wyglada swietnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności! Wasz maluszek bedzie miec cudownie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk jak i podusia ślicznie wyglądają 😊 ja jeszcze stoję przed wyborem pościeli do wózka dla synka 😊 Pozdrawiam 😘

    www.mamabezetatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplecik 😍
    Paolina paolina

    OdpowiedzUsuń

TOP