24 listopada 2017

KARTY DO ZDJĘĆ - PIERWSZY ROK ŻYCIA DZIECKA ❤❤❤


Witajcie <3. Karty do zdjęć dla synka były na mojej liście wyprawkowej od samego początku. Od razu wiedziałam, że będą nam towarzyszyć podczas robienia zdjęć Olivierowi.  Są rewelacyjną pamiątką, dzięki nim możemy skompletować zdjęcia z najważniejszych momentów w życiu naszego szkraba od momentu narodzin do pierwszego roku życia.

Nawet nie wiecie ile szukałam takich kart. Na rynku jest ich na prawdę sporo. Jednak tu zaczynają się schody, ponieważ w prawie wszystkich zestawach na różnych stronach widziałam coś co mi się nie podobało. To cała talia zrobiona na jedno "kopyto" zero obrazków tylko jeden wzór ciągnący się po kilkunastu kartach a to wzory, które nie przypadły mi do gustu. Szukałam czegoś ciekawego, gdzie każda karta będzie inna, wyjątkowa. W końcu znalazłam takie, które spełniły moje oczekiwania w 101% a mowa o kartach firmy Hoohoocreations. Wzór jaki zamówiłam to Tribal Zwierzęta.

UWAGA ! Na promocji " Black Friday " każdy zestaw kosztuje jedynie 50 zł ( cena regularna to 80 zł ) cena promocyjna obejmuje cały weekend 24-26.11.2017 r. . Dodatkowo do każdego kupionego zestawu firma dodaje karty świąteczne zupełnie za darmo. 


Zestaw kart składa się z takich wydarzeń jak :

*
Witaj na świecie
* Dzisiaj mam 1, 2, 3, 4 tygodnie
* Dzisiaj mam 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 miesięcy
* Dzisiaj mam roczek
* Wychodzimy ze szpitala
* Pierwsza kąpiel
* Mój pierwszy uśmiech
* Mój pierwszy spacer
* Moi pierwsi goście
* Już podnoszę główkę
* Potrafię obracać się na brzuszek
* Już potrafię siedzieć
* Już raczkuję
* Mam pierwszy ząbek
* Mój pierwszy stały posiłek
* Moje pierwsze kroki
* Mówię Mama
* Mówię Tata
* Moja pierwsza przespana noc

Taki zestaw będzie świetnym prezent m.in na przyjęcie baby shower czy na pierwszej wizycie u maluszka. Przypominam, że przez cały weekend trwa promocja " BLACK FIRDAY" , dzięki której karty kupicie w cenie 50 zł ( cena regularna 80 zł ) a dodatkowo od firmy dostaniecie w gratisie zestaw kart świątecznych --->  zapraszam na Hoohoocreations .


Moja opinia o firmie Hoohoocreations:
Jak najbardziej pozytywna, super kontakt z firmą i szybciutka wysyłka. Jakość kart bardzo dobra, wszystko wykonane na najwyższym poziomie. Na stronie sklepu znajdziecie karty do zdjęć - moja ciąża, moje dziecko, zestawy kart a dodatkowo plakaty i karty do zdjęć dla wcześniaków. Serdecznie polecam.

7 komentarzy

  1. Te karty są bardzo ładne. Są dla dziewczynki ?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te karty 👌🏼

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kolejny wpis może o tym jak wybrałaś szpital,dlaczego ten czym się kierowała przy wyborze oraz robię a do szpitala
    Bardzo lubię czytać twoje wpisy. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

TOP