13 grudnia 2017

JAKIE UBRANIA PLANUJĘ ZAMÓWIĆ PO NOWYM ROKU ?

Witajcie po przerwie, która jak wiecie spowodowana jest końcówką ciąży. Ostatnie tygodnie ciągną się niemiłosiernie długo, a teraz czas wydłuża się już  maksymalnie. Kiedyś przeczytałam, że każdy miesiąc trwa średnio 30/31 dni, ale 9 miesiąc ciąży trwa 365 dni. Święte słowa, serio. 
Jednakże stwierdziłam, że w końcu odpalę laptopa i napiszę o ciuchach jakie planuje zamówić po nowym roku. Skupiłam się na ramoneskach, płaszczyku, pięknych i bardzo modnych swetrach oraz parkach jeszcze na tę zimę. Oprócz tego wpisu będę miała jeszcze jeden: torba do szpitala - o ile zdążę ;D. To zaczynamy ;*



 1. Swetry z perełkami i pomponami
Najgorętsze hity, które głównie pojawiają się na swetrach i jeansach. Pierwszy z nich to szary z pomponami a reszta jest z perełkami. Mój faworyt ? Numer jeden i cztery. Link do tych rzeczy znajdziecie pod tym kolażem.
Od lewej : 1. TUTAJ  |  2. TUTAJ  |  3. TUTAJ  |  4. TUTAJ 


2. Parki
Chcę zamówić tej zimy jeszcze jedną parkę, wszystkich z nich już miałam w poprzednich latach, były wtedy bardzo popularne. A teraz podobają mi się równie bardzo, są mega cieplutkie i co ważne porządnie wykonane. Myślę nad jednynką lub trójką - najlepiej dwie :D ! Link do tych rzeczy znajdziecie pod tym kolażem. 
Od lewej : 1. TUTAJ  |  2. TUTAJ  |  3. TUTAJ  |  4. TUTAJ 


3. Kurtki na wiosnę
Poza klasyczną, czarną ramoneską, myślę jeszcze nad zamszową, klasycznym płaszczem, błękitną ramoneską a'la skóra i brązową narzutką. Link do tych rzeczy znajdziecie pod tym kolażem. 
Od lewej : 1. TUTAJ  |  2. TUTAJ  |  3. TUTAJ  |  4. TUTAJ 

8 komentarzy

  1. Sweterek ładny 4 ale krótki kurteczki super ja bym 3 i ta narzutka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym z pomponami chciałabym kupić :p
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtki na wiosnę bardzo ładne :) A jeśli chodzi o swetry, to sama mam jeden z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ubrania ;) powodzenia kochana przy porodzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten bordowy sweterek z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic beat ! I would like to apprentice while you amend your
    site, how can i subscribe for a blog web site? The account helped
    me a applicable deal. I have been a little bit acquainted of this your broadcast offered vivid transparent concept.

    OdpowiedzUsuń
  7. insert your data

    OdpowiedzUsuń

TOP