14 grudnia 2017

CO WARTO KUPIĆ NA ŚWIĄTECZNYCH PROMOCJACH ? + niespodzianka

Hej <3. Zebrałam się i kolejny post jest już przed Wami. Dziś o tym co warto kupić na świątecznych promocjach w cenach o połowę niższych. Znalazłam nietuzinkowe rzeczy dla wszystkich. Dodatkowo parki w cenie 100/150 zł a u nas takiego same są po 300 zł jak nie więcej. Zobaczcie sami. 
Ps. jutro wpis o tym co zabieram do szpitala dla siebie i synka. Było dużo pytań na ten temat takiego, dlatego postanowiłam go dodać, może przyda się nie jednej z Was ;*.

Kochani dodatkowo mam dla Was mega niespodziankę, pod niżej zapisanymi słowami klucz są linki, które przeniosą Was do ogromnych promocji, jezcze większych niż te co wymieniłam <3:
* Christmas deals 2017 ( <-- wystarczy kliknąć na słowa Christmas deals 2017 a link przeniesie Was do strony )
Christams deals  ( <-- wystarczy kliknąć na słowa Christmas deals a link przeniesie Was do strony )
Christmas 2017 rosegal  ( <-- wystarczy kliknąć na słowa Christmas 2017 rosegal a link przeniesie Was do strony )


1. Rodzinne piżamy
Super pomysł. Wyglądają świetnie, prawda? Komplet dla Mamy, Taty i Dziecka. Wybrałam trzy modele, które najbardziej przydały mi do gustu. Mój faworyt to numer jeden a Wasz ?. Link do tych rzeczy znajdziecie pod tym kolażem.
Od lewej : 1. TUTAJ  |  2. TUTAJ  |  3. TUTAJ 

2. Błękitna parka
Wczoraj pokazywałam Wam inne modele a dziś znalazłam cudne w kolorze błękitnym i jedną miętową. Są prześliczne i te pastelowe odcienie. Zamówiłam już czerwoną. Jest jeszcze na promocji oraz jest mój rozmiar to warto skorzystać. Tutaj najchętniej zamówiłabym, chociaż dwie z niżej wymienionych, ciężko wybrać tą najlepszą. Jednak zdecyduje się na środkową. Jest przeceniona z 87 $ na 51 $, cena na prawdę świetna. Chciałam ją zamówić na polskiej stronie, ale jej koszt to ponad 350 zł. Czasami warto zamówić z zagranicznych stron, ponieważ jest dużooo taniej, a produkty są takie same. Jeśli nie wiecie jak zamówić na tego typu stronach odsyłam Was --> tutaj, wszystko dokładnie opisałam. Link do tych rzeczy znajdziecie pod tym kolażem.
Od lewej : 1. TUTAJ  |  2. TUTAJ  |  3. TUTAJ 

3. Koronkowa sukienka
Idealna na wigilię, sylwestra, czy zabawę karnawałowa, a także walentynki. Jedynym słowem jest uniwersalna. Ja posiadam czerwoną w swojej szafie, ale myślę jeszcze nad granatową ze zdjęcia niżej. Link do tych rzeczy znajdziecie pod tym kolażem.
Od lewej : 1. TUTAJ  |  2. TUTAJ  |  3. TUTAJ 

3 komentarze

TOP